1 Şubat 2012 Çarşamba

Nereden nereye o kadar çok zaman geçti ki seni tanıdığım o günden bu yana ben seni tanıyor iken gökyüzü masmavi ve güneşli,şimdi ise hava yine masmavi fakat etraf bembeyaz.Bende seninle bembeyaz yepyeni bir sayfaya yelken açtım.Seninle hayatım  ,düşüncelerim ve ruhum temizlendi.İnsanlara güvenmeye başladım yeniden,Korkum yok dünyaya karşı zaten korkusuz dum şimdi hem korkusuzum hemde özgür kuş gibi özgür!Çok zorluklar yaşadık ve paylaştık ama hayata karşı beraber göğüs gerdik ve savaştık baktılar,yenilmeyecekler bıraktı bütün olumsuzluklar peşimizi hemde en temiz,en saf haliyle..Ve bizde mutluyuz umuyorum ki her zaman böyle olacağız ve ben yine eminim ki 10 sene de geçse ben yine sana olan duygularımı paylaşacağım.Hayatımda yer aldığın için sana teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder