8 Şubat 2012 Çarşamba

Karmakarışık

Evet! insanlar ve ben çünkü onları anlamak o kadar zor geliyor ki bazen bana kendimi bu dünyaya ait hissedemiyorum bile. Çok üzülüyorum baktığınız zaman çünkü eskiden her şey daha güzel ve daha saftı.İnsanlar anlayişlı bizler düşünceli, şimdi her kez birbirinin kuyusunu kazmaya çalışıyor. onları gördükçe ben hayata karşı dahada hırslanıyor ve çaba sarf ediyorum aslında. Erkekleri anlamak zor ,kadınları anlamak zor kısacası herkesi anlamak zor!! Hayat başlı başına zor denilen o kelimeden ibaret sen ise bir kuyu içinde çaba sarf etmeye çırpınmaya çalışan bir manyak!! Manyak diyorum çünkü söyleyin bana hangimiz sağlıklı düşünebiliyoruz.Biz sağlıklı düşünmeye çalışsak insanlara baktıkça sağlıklı olamıyoruz.İşte bir koşturmaca dır dönüp dolaşıyoruz.Ucu nerede,kimde? Bilmeden hareket ediyoruz. Varsın böyle olsun.sen bu karmakarışık hayatın içinde ayakta kalmaya çalış ve en mutlusu olmayı dene. Hiç bir şey için kendini olumsuz etkilemeye çalışma bil ki hayatında ki olumsuzlukların bile sana mutlaka bir artısı var.İnsanlara bak ve sen onlardan daha farklı olmaya çalış çalış ki farkın olsun karmaşıklığın arasında kaybolma ki sen Ben olduğunu gösterebilesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder